Didžiausi reklaminių stendų privalumai

Vienas pagrindinių reklamos efektyvumą ir veiksmingumą lemiančių faktorių yra jos matomumas. Kitaip

tariant, kuo reklama matomesnė, kuo daugiau žmonių ir kuo dažniau ją mato, tuo labiau įsimena,

atpažįsta ir susidomi. Iš visų galimų reklamos būdų visus šiuos kriterijus kone geriausiai atitinka

reklaminiai stendai. Pirmiausia – matomumas. Reklaminis stendas yra gana didelis, paprastai

montuojamas šiek tiek aukščiau, todėl yra matomas net ir iš gana toli. Šviečiantys arba specialiai

apšviečiami stendai puikiai pritraukia dėmesį tamsiuoju paros metu, o tinkamai pasirinkus jo montavimo

vietą reklaminis stendas gali tapti kelrodžiu Jūsų potencialiam klientui, ieškančiam būtent tokios prekės

ar paslaugos, kokią pasiūlyti galite Jūs. Tokią taktiką dažniausiai renkasi prekybos centrai ar maitinimo

įstaigos. Dar vienas privalumas – dažnumas. Reklaminiai stendai, ypač esantys greta gatvių, kurios

pasižymi intensyviu eismu ir gausiais praeivių srautais, nelieka nepastebėti net ir tų, kuriems šiuo ant jų

esanti reklama yra visiškai neaktuali. Kokia iš to nauda? Viskas kur kas paprasčiau nei gali pasirodyti iš

pirmo žvilgsnio. Kliento ar potencialaus kliento atmintyje įsirėžia tas pats vaizdas, specifinis spalvų

derinys ar užrašas, tai nutinka net tuomet, kai reklama nėra aktuali, todėl situacijai pasikeitus, klientas

jau žinos kur gali rasti vieną ar kitą prekę, kas teikia jam reikalingą paslaugą arba galės Jus rekomenduoti

kitiems, ieškantiems panašių prekių ar paslaugų. Ir galiausiai – atpažinimas. Pastarasis gana glaudžiai

susijęs su dažnumu, nes dažnai matomą prekinį ženklą klientai ilgainiui ima identifikuoti kaip pažįstamą

ir noriau renkasi. Tačiau tai dar ne viskas. Reklaminiai stendai gali veikti ne tik kaip priemonė padedanti

klientams skirti Jus prie patikimų (pažįstamų) pardavėjų ar paslaugų teikėjų, tačiau ir rinktis Jūsų, o ne

konkurentų paslaugas. Žinia, jog netoliese savo paslaugas teikia mėgstamas pardavėjas ar paslaugų

teikėjas, gali padėti apsispręsti, ar rinktis, pavyzdžiui, arčiau esantį, ar tą, kurio paslaugomis naudojamasi

nuolat. Taigi, reklaminių stendų privalumai ir nauda yra akivaizdi.